Direktlänk till inlägg 18 augusti 2016

Ointressant inlägg

Av anonym ung tjej med 4 diagnoser - 18 augusti 2016 22:49

tjo! ska snart sova tänkte jag. Ligger i sängen med min underbara katt, mysigt! Imorn är de skola hoppas de börjar några roliga personer där i min ålder hehe! Ser faktiskt fram emot de. Dehär blogg inlägg är ointressant, tråkigt och onödigt men ajaja...skriver imorn. Förhoppningsvis på morgonen när jag sitter påväg till skolan!

massor av kärlek till er 

puss&kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

tjo! ska snart sova tänkte jag. Ligger i sängen med min underbara katt, mysigt! Imorn är de skola hoppas de börjar några roliga personer där i min ålder hehe! Ser faktiskt fram emot de. Dehär blogg inlägg är ointressant, tråkigt och onödigt men ajaja...

tjo! ska snart sova tänkte jag. Ligger i sängen med min underbara katt, mysigt! Imorn är de skola hoppas de börjar några roliga personer där i min ålder hehe! Ser faktiskt fram emot de. Dehär blogg inlägg är ointressant, tråkigt och onödigt men ajaja...

vill bara tipsa om några smink märken so jag använder när jag väl använder smink. nyx är billigt och bra sen kommer vivva la diva, förutom deras ögonpaletter, maybeline new york, isadora, kicks sen sist hms smink. De är billigt och bra och inte djurt...

hallå bloggen! Här kommer de lite info om mig. Jag är en ung tjeh, ganska onormal eftersom jag har mina diagnoser, asperger, add, dylexi och ocd. Kommer blogga om mina diagnoser och min vardag, skriva av mig helt enkelt. mer om mig kommer börja skriv...

Presentation

Välkommen till min blogg! Jag är en jugoslavisk ung tjej med 4 diagnoser, add, asperger,ocd och dylexi. Kommer även blogga om min vardag, skolan, lite skönhet, alltså om hela mitt liv! Har valt att va anonym för denna blogg är som en dagbok för mig, en öp

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards